استفاده از بادام درختی سبز در صنعت مد و لباس

یک مطالعه در سال 2017 در هند بر روی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد که گنجاندن بادام درختی سبز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل دارای فواید متعددی بر روی سطح قند خون و عوامل خطر قلبی عروقی است.

یک مطالعه بیشتر در چین همچنین نشان داد که مصرف منظم بادام درختی منجر به کاهش سطح انسولین ناشتا و گلوکز ناشتا می شود، بنابراین به نظر می رسد که گنجاندن بادام درختی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم ممکن است برای مبتلایان به دیابت مفید باشد.

گفتنی است، همیشه قبل از ایجاد هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود با پزشک خود مشورت کنید به خصوص اگر از داروهای تجویز شده استفاده می کنید.

بادام درختی منبع خوبی از مواد مغذی است که برای سلامت مغز مهم است، از جمله ویتامین E، فولات و اسیدهای چرب غیر اشباع، و همچنین ال کارنیتین که به دلیل فواید محافظت کننده عصبی شناخته شده است.

بادام

آزمایشات انسانی بیشتری مورد نیاز است اما مطالعات حیوانی نشان داده است که مصرف بادام درختی ممکن است حافظه را تقویت کند.

به نظر می رسد که مصرف بادام درختی ممکن است برای روده مفید باشد یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که مصرف مقادیر متوسط بادام یا کره بادام نه تنها کیفیت رژیم غذایی را در بزرگسالان و کودکان بهبود می بخشد، بلکه ترکیب میکروبیوم روده را نیز احتمالاً تا حدی به دلیل محتوای فیبر بالای آنها تغییر می دهد.

افرادی که به آجیل درختی حساسیت دارند باید از بادام درختی پرهیز کنند علائم آلرژی معمولاً در عرض چند دقیقه ایجاد می شود و در صورت بروز واکنش نامطلوب باید به پزشک عمومی مراجعه کنید.

با این حال، اگر این به یک واکنش شدید، معروف به آنافیلاکسی تبدیل شود یک اورژانس پزشکی است و باید فوراً به دنبال کمک باشید.
کودکان خردسال، برخی از افراد مسن و کسانی که مشکل بلع دارند، به دلیل خطر خفگی باید از مصرف آجیل کامل خودداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.