نقش میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو گرافیکی

نقش دو چیدمان مختلف مبلمان و میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو و پارامترهای مکانی-زمانی یک کسب مهارت گرافیکی مورد بررسی قرار گرفت.

30 کودک از کلاس اول دبستان (میانگین سنی = 6 سال) یک تکلیف گرافیکی را بر اساس یک شکل معیار تمرین کردند.

آنها به دو گروه، گروه میز پلاستیکی تاشو بزرگ مدرسه ثابت (GF) و گروه با میز تحریر قابل تنظیم (GA) تقسیم شدند.

هر کودک این کار را روی یک تبلت دیجیتال برای 25 آزمایش انجام داد.

نرم افزار Movalyser 2.3 داده هایی را پردازش کرد که از آنها معیارهای زیر به دست آمد: خوانایی الگو، خطای فضایی خطی و سرعت اجرا. دو معلم متخصص نیز خوانایی را قضاوت کردند.

کودکان در GA تعداد بیشتری از الگوهای خوانا را نشان دادند، آنها در تکمیل کار کندتر بودند اما در بازتولید آن دقیق تر بودند.

میز مدیریتی خارجی ۱۴۰۱ قابل تنظیم مدرسه، دستیابی به الگوهای گرافیکی خوانا را تسهیل می کند.

از آنجایی که مهارت‌های گرافیکی پایدار با تولید متون خلاق همبستگی مثبت دارند.

مطالعاتی که نقش میز پلاستیکی ناهار خوری مدرسه را برای تسهیل مهارت‌های دست‌نویسی و نقاشی آشکار می‌کنند، در نهایت به سواد و رشد کلی آموزشی کودکان کمک می‌کند

یادگیری نوشتن یک فرآیند کلیدی در آموزش بوده است، زیرا برای سوادآموزی حیاتی است. پستمن (1994) استدلال می کند که دوران کودکی زمانی “اختراع” شد که نیاز به باسواد شدن در اروپای قرن هجدهم ضروری بود.

  • منابع:
    1. The role of school desk on the learning of graphic skills in early childhood education in Brazil
  • تبلیغات:
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. فردی که با پارچه رومبلی توانست چتر نجات درست نماید!
    3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
    4. از این نوع چرم برای تله گذاری در زمان جنگ استفاده می کردند!!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.